Laatste dagen Brisbane
25 september 2014 - Brisbane, Australië
Hallo hier zijn we weer, onze laatste dagen bij Tiny en Rob zijn aangebroken.
Hebben hier al aardig wat kilometers met de auto afgelegd en veel gezien
Dinsdag 23 september zijn we naar Brisbane gereden naar het centrum, hebben gelopen over de South Bank, onder de bogen van de bogaville en langs het stad strand met de zwembaden en daarna naar de overkant van de rivier naar de Botanic Garden en het winkelhart van Brisbane.
Woensdag zijn we naar de kust gereden naar de Redcliffe, mooie rit en wat een prachtige huizen staan daar en ook nog pelikanen gespot. In de avond gezellige ge-BBQ en tot laat buiten gezeten, het is hier om 18 uur al donker dat is best wennen.
De laatste dag bij Tiny en Rob doen we het rustig aan, wasje doen etc. Aan onze mannen hebben we geen kind vandaag, die zijn bezig met een dimmer op internet te zoeken voor Rob.
Het weer is lekker hier nog niet te warm ongeveer 24 graden. Vanmiddag zelfs een onweersbui gehad, de regen hier is zeer welkom want dan wordt Rob z'n watertank weer gevuld, wat hij weer gebruikt voor water voor toilet etc.(niet voor drinkwater hoor)
Wat zijn wij door Rob en Tiny verwend deze dagen. Rob heeft Bert veilig door de lanen en straten geloosd, beiden hebben voor heerlijke en gezellige maaltijden gezorgd en we hebben eindeloos gediscussieerd en lachen met z'n zessen wij zijn Rob en Tiny dan ook erg dankbaar voor hun gastvrijheid.

Ria / Wim
Nog een week, dan is de terugreis en ben je hartelijk welkom in Nederland, Het is hier nog lekker weer. Genkiet nog van de laatster uitjes. Toos.