23 september 2014 - Brisbane, Australië
Deze foto werd gemaakt op 23 september 2014 in Brisbane, Australië.
Ik ben jaloers op jullie maar in goede zin.Zelf Australië al bij Sydney gezien maar deze kant lijkt mij ook erg mooi.Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie en nogmaals groetjes aan Rob,Tiny en verdere familie.
Groetjes Loes