Onze boomhut

3 oktober 2014 - Malanda, Australië

Onze boomhut

Deze foto werd gemaakt op 3 oktober 2014 in Malanda, Australië.

4 Reacties

  1. Loes:
    6 oktober 2014
    Lieve familie,

    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben en gelukkig ook mooi weer. Hier wordt het al iets meer herfstachtig, al hoewel we nog niet mogen klagen, wat het weer betreft.
    Het zal wel een heel gedoe zijn geweest zo'n reis in elkaar te zetten maar misschien heeft Esther Verkoijen wel suggesties gegeven. ik wens jullie nog heel veel plezier en mooi weer.

    Groetjes ook van Raymond
    Loes
  2. Jos en Vonnie:
    6 oktober 2014
    Bij de foto van de boomhut staat ook de auto, hoe kan da?t
  3. Kirsten en Jan Willem:
    6 oktober 2014
    He mam, Heb jij ook zo'n mooi hoed?? Ziet er wel heel erg super uit! Geniet maar lekker jullie daar. Dikke kus van ons. xxx
  4. Wim en Mariette:
    6 oktober 2014
    Tot op heden genoten van jullie reisverslag en mooie foto's. Ben maar een heeel klein beetje jaloers hoor maar gun het jullie van harte. Prachtige reis en de dagen vliegen denk ik voor jullie voorbij. Maar nog genoeg in het verschiet en vervelen doen jullie je niet, veel plezier verder!