Ontbijt op de kamer
27 oktober 2014 - Sydney, Australië
Deze foto werd gemaakt op 27 oktober 2014 in Sydney, Australië.
1 Reactie
-
Thea van Zuijlen:4 november 2014Bij ons is de tijd super snel voorbij gegaan,ik denk bij jullie nog sneller.dat de 7 weken alweer voorbij zijn.Zo te lezen en aan de foto's te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad ,en kunnen jullie nog lang nagenieten.nu eerst bijkomen van de lange reis.we spreken elkaar snel.Groetjes Roel en Thea .
»
