Potverdikkie, ik zit helemaal te kwijlen. Wat ziet dat er goed uit zeg. Maar, zo te lezen, moeten jullie ook zo af en toe bergen verzetten en verontwaardigheden slikken. Maar al bij al toch weer steeds komt alles op z'n goede weg en is het weer genieten.
Nou, ik ga morgen maar weer gewoon werken hoor. Maar let niet op mij, jullie hebben het ook verdiend.
Nou, ik ga morgen maar weer gewoon werken hoor. Maar let niet op mij, jullie hebben het ook verdiend.